Search   Tel : 03834624012 ~ 16 / 09133741634      info@pstile.ir
 
سرامیک و کاشی پاسارگاد سپاهان سرامیک و کاشی پاسارگاد سپاهان سرامیک و کاشی پاسارگاد سپاهان
صفحه اصلیصفحه اصلی اخذ نمایندگیاخذ نمایندگی مدیرانمدیران گالری محصولاتگالری محصولات مدیای محصولاتمدیای محصولات استخداماستخدام سرمایه گذاریسرمایه گذاری تماس با ماتماس با ما


جبران رشد قیمت کاشی و سرامیک با افزایش نرخ فروش ساختمان

شماره خبر : 77    انتشار : 1398/4/8    ساعت : 12:24
رئیس اتحادیه کاشی ساز و کاشی فروش با بیان این که بازار داخلی از طریق تولیدات داخلی تأمین است و حجم قابل توجهی از محصولات داخلی به بازارهای هدف صادر می شود، گفت: با رفع برخی از مشکلات سامانه نیما، تا حدودی موانع تأمین مواد اولیه تولید برطرف شده است.

ایسنا
مصطفی گودرزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال گذشته شرایط تأمین مواد اولیه تولید کاشی و سرامیک با مشکلاتی همراه شد که این مشکلات تا حدودی حل شده اما همچنان سختی هایی در مسیر خرید و تأمین مواد اولیه پیش روی تولیدکنندگان است.
رئیس اتحادیه کاشی ساز و کاشی فروش تصریح کرد: کاهش مشکلات تأمین مواد اولیه و حل برخی مشکلات، به واسطه ثبات نرخ ارز و امکان ثبت سفارش در سامانه نیماست.

وی خاطرنشان کرد: در تأمین مواد اولیه، به بازار داخلی نیز رجوع می شود اما تولید لعاب و رنگ در داخل نیاز به خرید و تأمین ماده اولیه وارداتی دارد که در این زمینه باید به بازارهای دیگر رجوع شود.

گودرزی عمده بازارهای مبدأ خرید و تأمین مواد اولیه تولید کاشی و سرامیک را ترکیه، اسپانیا و هندوستان بیان کرد و گفت: محصولات تولیدی به کشورهایی همچون کشورهای همسایه و آسیای میانه صادر می شود که حجم قابل توجهی از تولید در مسیر صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

رئیس اتحادیه کاشی ساز و کاشی فروش تأکید کرد: در تأمین نیاز بازار داخلی هیچ کمبودی وجود ندارد و نیازی به واردات قابل توجه در این زمینه نیست و تنها برخی از محصولات خاص که در داخل کشور توان تولید آن ها وجود ندارد، باید از طریق واردات تأمین شود.
وی یادآور شد: در تأمین محصولات سفارشی و خاص خرید عموماً از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و اسپانیا انجام می شود.
 
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   

اخذ نمایندگی مدیران گالری محصولات مدیای محصولات استخدام سرمایه گذاری : دسترسی های سريع 



تلگرام اينستاگرام واتساپ آپارات